sreda, 6. december 2017

Začetek prazničnega decembra

Vedno se veselim prazničnega decembra, saj je to zame eno izmed najlepših obdobij v letu. Z dekoracijo in vsem pompom okoli okraševanja nikoli ne hitim. Sledim starim navadam, zato je prvi dogodek v decembru prihod Miklavža.

Ko sem bila otrok, smo redno hodili na predvečer k starim staršem, kjer se je vsako leto oglasil Miklavž v spremstvu parkljev  in angelčkov. Otroci smo mešanih občutkov čakali na obisk Miklavža, saj smo se vsi veselili njega, bali parkljev in občudovali prelepe angelčke.
Drug del, povezan z godom sv. Miklavža, je postavljanje peharja v dnevni sobi, v katerem so nas zjutraj, 6. decembra, vse pričakala skromna darila. Tako je še danes. Vsako leto vstanem malo prej, kot sicer, da preverim, s kakšnimi dobrotami me je tokrat razveselil Miklavž.

Pri nas obstaja več "Miklavžev", saj darila nastavlja vsak družinski član za vse ostale. Vsako leto se med darili najde suho in sveže sadje, domače pecivo, in še kakšna malenkost.

Letos sem se odločila, da v darila dam:
          • tri različne grenivke,
          • medenko z jagodo,
          • nogavice za moške (in najmlajšo članico),
          • hranilno masko za obraz za dame,
          • domače rezane piškote (recept).


Rdeča barva skoraj zaščitni znak decembra, zato sem v domači zbirki poiskala rdeče darilne vrečke. Ker sem se odločila, da bom reciklirala že uporabljene vrečke, so le-te različne.Ker rada zavijam darila, sem darilne vrečke okrasila in na njih napisala imena obdarovancev.

Da bo december res prazničen, že razmišljam o novem projektu - izdelavi voščilnic.

Ni komentarjev:

Objavite komentar