nedelja, 10. december 2017

Pečen polnjen zajec

Za današnje kosilo sem pripravila polnjenega zajca. No, v bistvu kunec. Kunce ga kupimo na bližnji kmetiji, kar se zelo pozna na kvaliteti mesa, saj imajo ti kunci kar nekaj prostora za gibanje in so dobro krmljeni.


Nazaj k današnjemu kosilu. Za nadev sem uporabila star kruh, ki je bil sicer namenjen za drobtine in že dodobra posušen. Zato sem ga kar dolgo namakala v mešanici mleka in belega vina, da se je zmehčal in prepojil. Dodala sem pest nasekljanih jabolčnih in hruškinih krhljev, sol, timijan, popraženo čebulo in nasekljan česen.




Ko je bil nadev pripravljen, sem se lotila priprave kunca. Od kunčjega telesa sem odstranila noge, da se med peko ne bi preveč zapekle. Vse kose mesa sem premazala s timijanom, soljo in olivnim oljem. Nadev sem nadevala v trebušno votlino do polovice, da kunec med peko ne bi počil. Trebuh sem zašila in kose kunca zložila v naoljen pekač s pokrovom. Pekla sem ga na 200°C približno eno uro. Vmes sem ga obrnila, zadnjih 10 minut pa sem ga pekla odkritega.


Ker sem naredila preveč nadeva, sem se odločila, da bom za prilogo naredila korenjev narastek. V nadev sem dodala na drobne koščke narezan rumen koren iz juhe. V nadev sem vmešala tudi en rumenjak in sneg iz beljaka. Narastek sem dodala kuncu 15 minut pred koncem pečenja v naoljenem pekaču.

Tako pripravljen kunec je odličen, saj ostane sočen, okus pa malo popestri nadev, ki zaradi krhljev v nadevu ni čisto klasičen, je malo sladkastega okusa. Nadev uporabim tudi za nadevanje piščanca, ko nadev dam med meso in kožo piščančjih beder ali prsi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar