sreda, 27. december 2017

Vanilijev sirup

Aroma vanilije se mi zdi nepogrešljiv dodatek slaščicam. Zato sem se odločila, da za letošnja darila pripravim vanilijev sirup.
Recept je zelo preprost, sestavine niso drage, priprava vzame malo časa, rezultat pa je lepo in uporabno darilo.

Sirup sem naredila iz enake količine vode in rjavega sladkorja, ki sem ju segrevala na majhnem ognju, dokler se nista povezala v sirup. Na začetku sem dodala še vanilijen strok. V bistvu samo njegova zrna. Prazne polovice strokov sem shranila za dekoracijo sirupa v stekleničkah. Tako sem porabila celotno vanilijo, kajti tudi strok bo dal še nekaj arome sirupu.
Še vroč sirup sem natočila v stekleničke, dodala strok vanilije in jih zaprla. Hladila sem jih na sobni temperaturi.

Če ne dobite dovolj vanilije, ali če želite malo cenejšo različico, lahko dodate vanilijev sladkor namesto nekaj strokov vanilije. Predlagam vam tistega, v katerem so vidna zrnca vanilije (rjave pikice).


Hladne stekleničke sem še okrasila s čipko in jim dodala kartončke z napisi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar