sreda, 1. november 2017

Blago in fimo nakit

Ta objava je mešanica 3 projektov in še malo.

Prvi, pred časom že omenjeni projekt, je posteljnina za otroško posteljico in zibelko. Naredila sem dve prevleki za odejo (manjšo za v zibelko in večjo za v posteljico), prevleko za vzglavnik in varovalno obrobo za posteljico ali zibelko. Izbrala sem motiv dinozavrov, ker se mi zdi zelo lep, ravno prav pisan in seveda v nevtralnih barvah, kar je želja brata in svakinje.
Zaenkrat lahko pokažem le zloženo garnituro, ko pa no v uporabi, pa bom poslikala in dodala še te fotografije.



Ko sem že imela raztavljen šivalni pribor, sem si sešila še torbo, za katero material sem imela v omari že od poletja.


Projekt z blagom številka dva je bilo tapiciranje stolov.
Stole, ki smo jih imeli včasih v doma jedilnici, sta si sposodila brat in svakinja za začasno uporabo v svojem novem domu. Ker so stoli že kar stari, smo se odločili, da jim podarimo pridih modernosti. Preoblekli smo jim sedala v novo blago.
Ker sta imela brat in svakinja dovolj drugega dela in ker sem v naši hiši jaz tista, ki se ukvarjam z ročnimi deli, sem se ponudila, da stole pretapiciram jaz.
Odstranila sem stare prevleke in pod njimi našla originalne. Ja, stoli so že bili enkrat modernizirani. Z nostalgijo sem gledala prvotne prevleke sedal in ugotovila, da se je moda vrnila tudi pri stolih. Originalno blago je namreč zelo podobno novemu, le da je prvotni v rjavkastih, novi pa v sivkastih odtenkih.


Tretji projekt pa je ogrlica za mojo ljubo prijateljico. Ogrlico sem ji obljubila že v septembru, pa mi je do sedaj ni uspelo narediti.
Naredila sem pisano, vendar umirjeno ogrlico, ki je v bistvu malo večji obesek na drobnih nitih.
Med izdelavo je šlo vse narobe. Najprej sem naredila obesek, ki sem ga hotela na polovici peke malo dodelati. Ta obesek je romal v smeti, kajti bila sem.malo prepozna in je bila fimo masa že preveč trda. Med ponovno izdelavo obeska pa sem uničila svoj iztiskač fimo mase. Bila sem premočna, pomagal pa mi je tudi brat s kupom orodja. Torej imam sedaj en kos orodja manj v svoji ustvarjalni zbirki.
Kljub nevšečnostim sem naredila obesek, kakršnega sem si zamislila. Prijateljica je bila navdušena nad darilom, kar meni osebno pomeni največ.



Dodaten del projekta pa sta dve škatli, ki sm ju polepšala s servietki. Ena šklatla je nov del moje zbirke kuhinjskih posod, druga pa je darilna embalaža za klekljano ogrlico.


Ni komentarjev:

Objavite komentar