sreda, 27. december 2017

Božična torta

Po božični večerji in božičnem kosilu pride na vrsto seveda tudi božična sladica. Letos sem naredila torto, ki sem jo obljubila fantu. Želel je imeti borovničevo torto, za katero recept sem že objavila tem blogu. Ker pa nisem hotela tretjič v istem letu delati popolnoma enake torte (čeprav je vsem zelo všeč in jo vedno naredim na željo nekoga), sem se odločila, da naredim tokrat dve različni kremi.

Spodnja krema je borovničeva, zgornja pa rumova. Tokrat tudi nisem naredila le enega biskvita, temveč tri. Torta se je tako začela in končala z biskvitom, ki pa sem ga močno napojila, da je bil sočen.


Dekoracija torte je bila tokrat v božičnem vzdušju. Sladkorni posip, macesnovi storži in listi bodike (božjega drevca). Dekoracija je bila narejena po trenutnem navdihu, saj sem strože in bodiko nabrala na dopoldanskem sprehodu brez, da bi planirala to vnaprej.


Ni komentarjev:

Objavite komentar