sobota, 23. december 2017

Zavijanje daril

V nadaljevanju vam predstavljam tri mačine za dekoracijo daril v božičnem času,ali pa kar tako.

Prvo darilo je bolo namenjeno slavljencu 21. decembra. Ker nisem.imela pri roki nič darilnega papirja, darilo pa je bilo majhno, sem za zavijanje uporabila list s koledarja. Na njem sem obkrožila ustrezn datum in naredila tulec, fa sploščila, v njega položila darilo in zalepila še oba konca. Dodala sem še preprost srebrn trak in naredila majhno pentljo.


Letošnja božično - novoletna darila sem vsa zavila v moder papir. Iz ostankov papirja pa sem naredila snežinke in jih s trakom privezala na paketke.





Tretji način zavijanja daril ni moje delo, temveč delo mojega fanta, ki se vedno potrudi in zavije darilo. Vendar le zame, ker ve, kako veliko mi to pomeni.
Za zavijanje je uporabil enak moder papir kot jaz, za pentljo pa je uporabil navaden povoj. Rezultat je prekrasno zavito darilo.





Ni komentarjev:

Objavite komentar