sreda, 20. december 2017

Kuskus s piščancem in zelenjavo

Se vam kdaj naredi, da imate namen skuhati kosilo, pa je vaš hladilnik upostošen in kuhinjska omara prav tako. No, meni se to pogosto dogaja, ko si želim kaj skuhati v študentskem domu, kajti načeloma hodim, zaradi pomanjkanja časa, jesti na bone. Zato si v hladilniku ne delam velikih zalog hrane, vsaj takšne za kosilo ne.
Danes sem bolna in posledično doma,  zato sem si želela skuhati kosilo. V hladilniku sem imela malo korenja in grah pa posodico od sirnega namaza, v katerem je bilo za slabo žličko namaza. Po pregledu zamrzovalnega predala sem ugotovila, da imam še pest špinačnih listov in piščančji zrezek.
Iz tega sem si zamislila, da bi si skuhala rižoto, a sem ugotovila, da tudi riža nimam. Po podrobnejšem pregledu omare sem našla malo kuskusa. Torej, odločitev je padla. Danes sem skuhala kuskus s piščancem in zelenjavo.

Na malo olivnega olja sem popražila koščke piščanca, ga solila in poprala ter mu dodala timijan. Ko je bilo meso popraženo, sem dodala špinačo in sesekljan česen. Ker sta bila korenje in grah že skuhana (ostanki od priprave francoske solate), sem najprej dodala kuskus in vse zalila z vodo. Ko je bil kuskus kuhan, sem dodala sirni namaz in grah ter korenje.
Kosilo sem imela kuhano v manj kot 10 minutah.


Ni komentarjev:

Objavite komentar