nedelja, 27. marec 2016

Krompirjevi polpeti in solata s šampinjoni

Kombinacija krompirjevih polpetov in solate s šampinjoni je preprosta in hitra za pripraviti, na mizi pa zgleda fantastično. Tudi okusi ne razočarajo.

V kuhinji si delo organiziram tako, da nikoli ne čakam. Zato sem se tega kosila lotila takole:

Najprej sem dala kuhati krompir v kosih za polpete. Med tem, ko se je krompir kuhal, sem očistila in oprala ter strebila radič. Nato sem se lotila šampinjonov. Vse sem dobro očistila in jim odstranila bete. Sesekljan peteršilj in česen sem zamešala v stopljeno maslo, dodala sol in poper ter z mešanico napolnila šampinjone do vrha. Na vsako gobico sem dala košček pršuta in vse skupaj dala peči v pečico. Med tem, ko so se gobe pekle, sem naredila polpete.
Krompir sem stlačila, mu dodala jajce, malo mleka, moko, jedilni škrob, sol, poper in čili. Iz zmesi sem oblikovala polpete, velike za dlan in jih spekla v ponvi.
Ko so se šampinjoni spekli (potrebujejo približno 10 minut), sem z balzamičnim kisom, soljo in olivnim oljem napravila solato. Solato sem porazdelila po krožnikih in na solato naložila gobice. Tekočino, ki se je natekla med pečenjem šampinjonov, sem zlila po solati.


Ni komentarjev:

Objavite komentar