nedelja, 20. marec 2016

Jetrca v smetanovi omaki

Jetrca so pri veliko ljudeh osovražena jed. Zakaj je tako, ne vem. Meni so izvrstna, primerna so za kosilo, kadar ni veliko časa za kuhanje, so izredno okusna in zdrava.
Zato sem se odločila, da predstavim enega od mojih najljubših receptov za pripravo jetrc, mogoče koga z receptom prepričam, da jetrca vsaj poizkusi, mogoče jih vzljubi.

Včeraj, ko sem imela namen čimveč dneva preživeti zunaj na soncu, sem se odločila, da naredim kar se da hitro kosilo, vendar brez testenin, ki jih že tako prevečkrat jemo ravno zaradi hitre priprave.

Torej, za kosilo sem pripravila mlada svinjska jetrca v smetanovi omaki, zraven sem naredila svojo najljubšo prilogo - pire krompir.

Danes sem kuhala za 3 osebe, za kar sem porabila 400 g jetrc, 3 velike čebule, malo majarona in rdeče paprike v prahu, lovorjev list, sol, poper, 150 ml smetane za kuhanje, olivno olje, malo vode.

Na kolobarje narezano čebulo popražimo na olivnem olju.
Ko se čebula popolnoma zmehča, ji dodamo na drobne rezine narezana jetrca in jih do mehkega popražimo.
Ko so jetrca mehka, dodamo majaron, lovorjev list in rdečo papriko.
Jetrcam dodamo smetano in poper ter pustimo, da omaka zavre. Ko zavre, dodamo še sol po občutku. Če je omaka pregosta, ji dodamo še malo vode.
Jed takoj postrežemo, da jetrca ne postanejo trda.
Ker je bil lep dan, sem pred kosilom nabrala regrat in ga postregla v solati s krompirjem in jajcem.

Dober tek želim! :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar