nedelja, 3. april 2016

Zavijanje daril

Vedno, ko koga obdarujem, darilo zavijem in se poigram z dekoracijo. Zdi se mi, da je tako darilo dano s srcem, ker ob zavijanju vsaj malo pomislim na obdarovanca. Sama osebno niti ne maram darilnih vrečk. Sem kot en majhen otrok, ki se razveselim darila, ki ga je potrebno odpreti in ob tem razmišljam, kaj je v paketu. Če dobiš darilo v vrečki pa takoj veš, kaj je v njem. Tisti, ki me dobro poznajo, vejo da mi morajo darilo zaviti. Potrudijo se celo tisti, ki jim zavijanje daril ne gre od rok, kot sami pravijo. Nekoč so se hecali, da mi lahko zavijejo prazno škatlo in učinek bo enak, kot bi mi zavili zlate palice, ker sem resnično zadovoljna ob odpiranju daril.
Verjetno ravno iz razloga, da sem ob odpiranju daril tako zadovoljna, vedno darilo zavijem. Kdaj si vzamem več ur in dodajam razne elemente, kaj narišem, zgibam, pletem, spet drugič se mi mudi in darilo zavijem bolj na hitro, vendar se prav tako potrudim, naredim lepo pentljo, dodam kakšen, že naprej pripravljen, element...
Nekaj načinov zavijanja daril vam predstavljam v nadaljevanju, bo pa v prihodnje zagotovo sledilo še kakšno nadaljevanje te teme, ko se bo spet nabralo zadostno število daril (upam, da jih ne bom pozabila fotografirati, čeprav se mi to redno dogaja).


Ni komentarjev:

Objavite komentar