petek, 25. marec 2016

Velikonočne dobrote prvič

Kot vsako leto sem tudi letos se lotila priprave velikonočnih dobrot. Danes sem pripravila pirhe.

Jajca vedno barvam v naravnih barvilih. Vsako leto do sedaj sem poizkusila kakšno novo barvilo, a sem bila vedno razočarana nad rezultatom, zato so na koncu vedno vsi pirhi rdeči (barvani z rdečo čebulo) in vijolični (barvani s teranom).

Ne vem, ali kaj ne znam narediti prav, ali pa imamo doma vedno jajca, ki so se odločila, da na svoji lupini ne bojo prenašale drugih naravnih barvil kot čebulo in teran.

No, pa nazaj k letošnjim pirhom, ki to še niso. Danes sem opravila vse priprave za barvanje jajc.

Jajca sem razmastila v kisu.

Na vsako jajce sem z vodo nalepila rastlino in jajce zavila v najlonko.


Jajca, pripravljena za kuhanje sem previdno položila v posodo.
Na jajca sem naložila čebulne olupke in dolila toliko vode, da so vsa jajca pokrita. Vodo sem osolila in okisala.
Vodo z jajci sem počasi segrela do vretja in jajca kuhala 10 minut. Po 10 minutah sem kozico odstavila z ognja in pustila, da jajca počivajo v njej do jutra.

Podobno sem naredila s teranom. Jajca, ki sem jih predhodno namočila za par minut v kis, sem na majhnem ognju segrevala do vretja, jih pustila kuhati 10 minut, sedaj pa v teranu čakajo do jutra, ko bodo končno pirhi.

Letos se ne bom pustila premamiti moji radovednosti, kako bi se obarvala jajca v kakšni izmed še ne preizkušeni naravni barvi, ampak se bom držala že preizkušenih barvil.

Mogoče pa drugo leto poizkusim kakšno novo rastlino za obarvanje jajc.

Jutri me čaka nadaljevanje priprave velikonočnih dobrot. Vam pokažem, kaj bom naredila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar