nedelja, 27. marec 2016

Velikonočne dobrote drugič

Kot sem obljubila v prejšnji objavi, danes pišem drugič o pripravi velikonočnih dobrot.

Včeraj sem vzela pirhi iz terana in čebule ter jih dokončala. Pirhe iz čebule sem očistila rožic in jih premazala z oljem, da so barve žive. Pirhe, pobarvane s teranom, pa sem le previdno obrisala. Nekaj čebulnih pirhov sem okrasila z nožkom (naredila sem praskanke).



Seveda pri velikonočnem zajtrku ne sme manjkati potica. Naredila sem jo po preprostem in mnogokrat preizkušenem receptu moje mami. Recept ni nič posebnega, potica pa je izvrstna z različnimi nadevi. Tokrat sem naredila tradicionalno orehovo potico z veliko rozinami.



Med tem, ko se je potica hladila na rešetki, sem na hitro zamesila še prazničen bel kruh. V resnici gre za običajen bel kruh, vendar pri nas običajno pečemo kruh iz ostalih mok, belega le redko.


Danes na praznično pogrnjeni mizi sem slikala še končni rezultat petkovega in včerajšnjega sukanja po kuhinji.





Ni komentarjev:

Objavite komentar