nedelja, 6. marec 2016

Biskvitne lizike

Danes sem imela prosto popoldne, zato sem se zamotila v kuhinji z ustvarjanjem sladkih lizik. Že pred časom sem pekla pecivo, od katerega mi je ostalo nekaj odrezkov testa, ki je mešanica med biskvitom in piškoti. Lahko bi rekla, da gre z a krhek biskvit. Ta biskvit sem danes spremenila v lizike.
V porabljenem biskvitu so lešniki in cimet, zato sem se odločila, da ga bom kombinirala s čokolado in pomarančnim sokom.

Biskvit sem zdrobila in zmešala s sokom sveže odtisnjenih pomaranč ter stopljeno temno čokolado. Dobila sem srednje mehko maso, ki sem jo postavila za nekaj časa v hladilnik, da se je strdila.
Iz ohlajene mase sem naredila kroglice v velikosti manjših orehov in vanje zapičila palčke za lizike. Konice palčk sem predhodno pomočila v stopljeno čokolado. Tako sem fiksirala palčko v kroglici.

Lizike sem dala za eno uro v hladilnik. Po eni uri sem jih postopoma jemala iz hladilnika in pomakala v stopljeno čokolado, kateri sem dodala malo kokosovega masla, da je bila bolj tekoča.
Ko sem liziko pomočila v čokolado, sem jo rahlo otresla, da je odtekla odvečna čokolada in lizike posipala z mrvicami, nekaterim pa sem z ročajem žličke narisala vzorec.

Ker so mi domači vrgli stran ploščo stiropora, ki sem jo do sedaj uporabljala za zapikovanje lizik, sem se danes morala znajti in najti rešitev. Lizike sem zatikala v keramične filtre za čaj. Tudi servirala sem jih zapičene v njih.


Ni komentarjev:

Objavite komentar