ponedeljek, 22. februar 2016

Beleženje receptov

Verjetno je v časih elektronskih medijev čedalje bolj redko, da bi si zapisovali recepte v zvezke. Jaz pa ohranjam to tradicionalno zapisovanje receptov v zvezek, ki je namenjen le temu. To so počele in še počnejo moja mami in njena mami (moja stara mama), tudi pokojna stara mama je imela zvezek z recepti, ki ga sedaj pridno uporablja njen mož, moj star ata.


Ker sem po duši malo umetnica, sem si seveda tudi zvezke malo uredila in prilagodila tematiko kuhanju. V zvezke že pridno vpisujem recepte že več kot 5 let.
Naredila sem si 4 zvezke, da lahko ločim recepte po tematikah in jih tako hitreje najdem.


Zvezek za recepte pa sem naredila tudi svojemu bratu in njegovi punci, da si bosta lahko kaj zapisala vanj.


Kako pa vi beležite svoje priljubljene recepte?

Ni komentarjev:

Objavite komentar