nedelja, 10. april 2016

Pikantne perutničke

Ob nedeljah imam običajno čas, da se poigram s pripravo kosila. Danes si je brat zaželel, da bi imeli pečen krompir, ker ga obožuje. Ko sem razmišljala, kaj bi pripravila za zraven, sem se spomnila na pikantne perutničke (jaz jim pravim ostre repetavke). Priprava le-teh je preprosta, rezultat pa slasten.
Za okusne pikantne perutničke potrebujemo:
1 kg perutničk,
1 dl navadnega tekočega jogurta
2 žlici sladke paprike v prahu
1 žlico ostre paprike
česen v prahu
poper
malo limoninega soka
sol

Količine sestavin so okvirne, kajti sestavin nikoli ne tehtam, razen če gre za pecivo.

Iz navedenih sestavin zmešamo marinado, ki naj bo kar gosta, da se bo prijela na perutničke. V marinado damo perutničke in jih dobro zmešamo ter v marinadi pustimo počivati vsaj pol ure.
Perutničke zložimo na pekač s peki papirjem in meso spečemo na 200 °C. Perutničke med peko enkrat obrnemo, pečemo jih pa približno 40 minut oziroma, dokler niso hrustljavo zapečene.K takšnim perutničkam lahko ponudite tudi jogurtovo omako, ki malo ublaži pikantnost. To je odlična jed za zabave.

Kot sem že omenila, sem zraven pripravila še hrustljavo pečen krompir in nekaj zelenjave.
S kosilom ni bilo veliko dela, bilo pa je zelo okusno. 


2 komentarja: