ponedeljek, 11. april 2016

Slani muffini...

... ali kako porabiti ostanke iz hladilnika. Občasno se odločim pospraviti ostanke hrane v hladilniku. Verjetno se v vseh hladilnikih kdaj znajde košček salame, košček pršuta, nekaj vogalčkov različnih sirov, 4 olive v ogromnem kozarcu, včasih se naredi po kakšni zabavi, da ostane nekaj koščkov narezka. V teh primerih naredim slane muffine, ki so odlični za malico v službi, na faksu ali pa za piknik s prijatelji, hitro večerjo.
Recept je zelo preprost, uporabite pa lahko vam najljubše dodatke.

Osnovni recept za 24 velikih muffinov je:

6 dl moke,
20 g kvasa,
ščep soli,
origano,
bazilika,
3 žličke paradižnikove mezge ali malo paradižnikovega koncentrata,
2 jajci,
4 dl jogurta,
4 žlice olivnega olja.

Iz sestavin zamešam testo in mu dodam različne, na kocke narezane ali naribane, dodatke.


Danes sem testu dodala pest suhega mesa, pest pišančjih prsi v ovitku, pest brie sira.


Testo sem nadevala v pekač za muffine, ki sem ga predhodno namastila in posula z moko. Na vrh testa sem dodala nariban sir (približno eno pest na vse muffine) in polovice oliv.


Ker sem danes delala muffine za piknik in za malico, sem naredila 2 različni velikosti muffinov. Majhne muffine sem pekla na 200 °C 10 minut, velike pa 25 minut.



V te muffine lahko dodate res poljubne dodatke. Včasih naredim muffine z morskimi sadeži, z zelenjavo, sirove z rožmarinom, gobove in še kakšne.


Ni komentarjev:

Objavite komentar