nedelja, 17. april 2016

Kokosovo torta z jagodami

Včeraj sem pekla torto, katera je morala biti brez mlečnih izdelkov kravjega izvora. Naredila sem kokosovo torto z jagodami. Danes smo jo pojedli in bila je odlična, nihče ni ugotovil, da so bile sestavine nekoliko specifične oziroma niso bile takšne kot običajno.

Za testo potrebujemo:

3 beljake,
50 g moke, 
75 g kokosove moke,
75 g sladkorja.

Iz beljakov stepemo sneg, mu dodamo sladkor in pomešamo. Dodamo še preostale sestavine in na rahlo pomešamo. Testo zlijemo v namaščen in pomokan pekač ter pečemo na 200 °C dokler biskvit rahlo ne porjavi. Biskvit prestavimo na rešetko, da se ohladi.

Za kremo potrebujemo:

3 lončke kozjega jogurta (po cca 190 g),
200 g kokosove kreme,
4 žlice mletega sladkorja,
4 žlice kokosove moke,
400 g jagod,
1 vrečka želatine fix,
nekaj žlic vode.

Kokosovo kremo stepamo in postopoma dodajamo vodo, dokler ne dobimo prave konsistence. Kremo moramo zmiksati v rahlo smetano. Dodamo ji jogurte, v katere smo vmešali želatino fix. Kremi na koncu dodamo sladkor in kokosovo moko.
Nekaj jagod narežemo na drobne rezine in z njimi obložimo obod tortnega modela. Ostale jagode narežemo na majhne kocke in jih dodamo polovici kreme.

V tortni obod damo biskvit, po obodu naložimo rezine jagod eno zraven druge in na biskvit najprej nadevamo del kreme z jagodami. Kremo poravnamo in na njo damo še preostal del kreme. Po poravnani kremi potresemo kokosovo moko in postavimo torto čez noč v hladilnik.

Da bo šla torta lažje iz oboda, obod obložimo s peki papirjem.

Torto seveda lahko naredite tudi z navadnim kravjim jogurtom, jaz sem uporabila kozjega zaradi zdravstvenih razlogov. Ker sem se morala popolnoma izogniti kravjim beljakovinam, tudi maslo ni prišlo v poštev. Zato sem za namastitev pekača uporabila kokosovo olje.
Navedene količine so za malo manjšo torto, premera okoli 24 cm.


Ni komentarjev:

Objavite komentar