petek, 12. februar 2016

Za zimske dni

Ročna dela mi gredo kar dobro od rok, le kvačkanje mi ni pri srcu. Zadnje čase pozimi najraje pletem, ker pričara takšno super zimsko vzdušje. Ker nimam veliko časa, se lotim manjših stvari, kot so kape in šali.

Letošnjo zimo sem nama s fantom naredila super tople kape z velikima cofoma.

Ker sem delala kapo za fanta med tem, ko ni bil pri meni (ali pa jaz pri njem), sem najprej naredila preveliko, zato sem jo delala 2x. Drugič sem mu jo sproti pridno merila, pri čemer sva se zabavala in skupaj klicala vesoljce (menda so pomagale igle v zankah od nastajajoče kape).


Pletla sem z volno debeline 3 na pletilke debeline 2, da sta kapi res gosti in topli, ne pa debeli.
Za poživitev turobnih zimskih dni se mi je zdela izbira pisanih niti kot nalašč, da je svet tudi pozimi razigran. Izbrala sem modro, rdečo in petrolej barvo volne.

Kapi že pridno uporabljava ob vseh priložnostih, ki jih, roko na srce, letos ni bilo kaj veliko. Celo objava o zimskih "štrikarijah" se mi je zdela neprimerna, zato sem upala, da bo še kaj zimskega vremena do pomladi, da vam pokažem kapi.



Ni komentarjev:

Objavite komentar