nedelja, 7. februar 2016

Piščančji duo

Ko glasujemo doma, kakšno meso bi jedli, sem vedno v manjšini, ko glasujem za piščanca. Ko pa ga pripravim in postrežem, pa si vedno oblizujejo prste in sprašujejo, če je še kaj ostalo, da bi še en kos.

Nazadnje sem naredila piščanca na dva načina. V bistvu sem imela premalo piščančjih beder in sem iz skrinje vzela že pripravljene zrezke (pripravila sem jih predhodno seveda sama in jih dala zamrzniti za hitro pripravo kosila).

Krožnik sta krasila piščančji zrezek v koruzno parmezanovi oblekici in polnjene piščančje bedre.

Zrezke v srajčki naredim tako, da začinjeno (sol in poper) meso povaljam v stopljenem maslu nato pa v mešanici naribanega parmezana in rahlo zdrobljenih koruznih kosmičih.

Za filo v polnjenih bedrah pa sem tokrat uporabila na kocke narezan kruh in  suhe hruške, ki sem jih malo namočila v vroči vodi, sesekljan česen, timijan, belo vino, poper, sol, malo mleka. Vse sestavine sem zmešala in jih nadevala po piščančjo kožo.

Obe vrsti mesa sem pekla na 200°C pol ure.


Zraven piščanca so se na krožniku znašli še pire krompir in dušena korenje in brokoli.

Kosilo je pripravljeno v 40 minutah, jedcev in kuharja pa ne pusti na cedilu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar