torek, 19. februar 2019

Poročno pecivo, 2. del

Prejšnji teden sem začela peči pecivo, ki stoji dlje časa. Pričela sem s peko slanih pica muffinov, ki sem jih zamrznila, spekla sem moto piškote in maslene testomat piškote, ki pa jih še nisem dokončala. Piškote sem napekla, nisem pa jih še krasila oziroma mazala in lepila po dva skupaj. Oboje piškote sem spravila v posode, ki dobro tesnijo, da bodo ostali krhki.

Recepti za do sedaj narejene dobrote si lahko ogledaš na povezavah:


Danes ali jutri se bom lotila slanih rožic s semeni, sledile jim bodo mini habance in ostalo pecivo. V nedeljo bom spekla čokoladno-lešnikovo torto, tokra v obliki peciva, da malo povadim, saj je že dolgo nisem pekla. Domači seveda podpirajo mojo odločitev o probni peki torte, saj vsi obožujejo čokoladno-lešnikovo torto (in vse ostale).


Ni komentarjev:

Objavite komentar