sreda, 1. november 2017

Klekljanje

Klekljanje je moj dolgoletni hobi. Klekljam že od svojega osmega leta. Torej še veliko pred tem,  ko me je ljubezen pripreljala v samo središče idrijske čipke. Moj fant se šali, da je znanje klekljanja bil pogoj pri izbiri punce.

Trenutno imam na dveh bulah dva papirca, na katerih sta špici za prt. To je projekt s ciljem, da naredim prt za jedilno mizo, ki jo bova imela nekoč v prihodnosti v najinem domovanju. Ker je dela kar veliko in ker nimam veliko časa, ker se k buli spravkm bolj poredko, sem se tega lotila že sedaj.
Pred dnevi pa sem se odločila, da bom svakinji naredila klekljan obesek za ogrlico kot pozornost ob rojstvu otroka. Ker pri porodu ne moreš biti zagotov, kdaj se bo zgodil, mene pa v naslednjih tednih ne bo veliko doma, sem se klekljanja obeska lotila že sedaj.


Na buli je seveda nastavljen papirc in na pol narjena špica za prt, tako sem imela hkrati na buli 22 klekljev, kar je moj absolutni rekord. Moram reči, da kljub temu, da imam ogromno bulo, je bila kar velika gneča. Pa mi je vendar uspelo. Nastal je prekrasen modro kovinski obesek za ogrlico.


Ni komentarjev:

Objavite komentar