sreda, 1. november 2017

Gran cereale čokoladni piškoti

Med prazniki sem kar nekaj ur preživela v kuhinji. Med drugim sem naredila tudi peko piškotov, ki po okusu in teksturi spominjajo na gran cereale polnozrnate piškote. Recept je res preprost.

Recept:
225 g masla,
200 g temne čokolade,
60 g orehov,
270 g ovsenih kosmičev,
80 g kokosove moke,
180 g moke,
1 žlička soli,
vanilija,
1 žlička sode bikarbone,
1 žlička cimeta,
130 g rjavega sladkorja,
2 jajci,
malo vode.

Staljeno maslo, sladkor in jajca sem vmešala v gladko kremo. Dodala sem vanilijo, cimet in sol. Drobno sem nasekljala orehe in čokolado, kosmiče sem malo zmlela. V jajčno zmes sem dodala vse preostale sestavine in z leseno žlico pomešala, da je nastalo homogeno testo. Ker je bila masa zelo gosta in je nisem uspela lepo premešati, sem dodala kanček vode.
S čajno žličko sem nadevala testo na pekač in piškote pekla 10 minut na 170 stoponjah. Piškote sem za minuto pustila še na pekaču, preden sem jih prestavila na rešetko, kjer so se dokončno ohladili.



Piškoti so na zunaj krhki, v sredini pa je malo mehkejša sredica. Piškotov je prišlo po tem receptu kar nekaj. Mislim, če me spomin ne vara, da sem jih napekla 4 pekače. No, sedaj jih je le še peščica. Večina jih ni dočakala škatle in so jih pojedli že z rešetke med ohlajanjem.



Ni komentarjev:

Objavite komentar