sobota, 8. julij 2017

Pisan nakit

Izdelala sem štiri kose nakita, po dva za vsako izmed meni ljubih punc.
Za izdelavo modrega kompleta nakita sem se odločila, ker sta brat in (bodoča) svakinja šla na poroko in sta želela biti barvno usklajena. Brat je imel kupljeno novo srajco v živahno modrem odtenku. Svakinja pa je kupila črno preprosto obleko. Takoj se mi je porodila misel, da bi zraven te obleke odlično pristajala modro-bela ogrlica, zato sem se še isti trenutek lotila dela. Še bolj z veseljem kot običajno pa sem izdelovala nakit, ker sem doživela nesrečo, v kateri je bil ogrožen moj vid. Pri reševanju mojega vida mi je pomagala svakinja, zato je ta nakit bila še majhna zahvala.
Poroka je mimo, svakinja in brat sta se neizmerno zabavala, svakinja pa nosi ta komplet nakita sedaj tudi za v službo.



Druga dva kosa nakita sta dve razigrani ogrlici za sestrično. Ti dve ogrlici sta zelo preprosti, a lepi. Takšni si je želela mala dama. Je pa tudi povedala, da ko pride na počitnice, da bova izdelali goro nakita. Takrat ji bom naredila če kaj lepega, ona pa meni prav tako. Se že veselim, kajti otroški nakit je nekaj posebnega, saj otroci niso še miselno omejeni in v okvirih. Tudi sama želim bili kot otrok vsaj pri ustvarjanju.



Na koncu svojega ustvarjanja pa sem naredila še nekaj zase. V bistvu sem že pred dnevi urejala svojo zbirko nakita in ugotovila, da mi kar nekaj ogrlic iz mojih začetkov fimo ustvarjanj ni več najbolj všeč in jih ne nosim. Zato sem jih razdrla in iz njih naredila eno noro pisano ogrlico.


Ni komentarjev:

Objavite komentar