sobota, 8. julij 2017

Rabarbarina pita

Vsako nedeljo pripravim sladico. Tokrat sem imela v mislih nekaj z malinami. Ko pa sem jih šla nabrat, sem ugotovila, da so me ptiči tokrat prehiteli in da z malinovo sladico ne bo nič. Zato sem malo pogledala po vrtu, iz česa bi lahko naredila nekaj sladkega. Spomnila sem se na velik grm rabarbare, ki se letos prav bohoti na vrtu. Nabrala sem stebla rabarbare in se lotila peke.

Za osnovo sem naredila klasično krhko testo, ki sem ga predpekla obteženega 20 minut. Med tem sem pripravila nadev iz rabarbare, jabolčnega soka, sladkorja in cimeta. Ko je bilo testo predpečeno, sem ga nadevala z nadevom in ponovno pekla 20 minut. Ko se je pita pekla, sem naredila še orehove drobtine za posip. Pečeno pito sem malo ohladila, potresla z drobtinami in dodala kepico sladoleda ter postregla.

Ta pita je zelo osvežilna in primerna za poletne dni.


Ni komentarjev:

Objavite komentar