ponedeljek, 10. julij 2017

Preprosta voščilnica

V soboto sem na hitro in brez vnaprejšnjih priprav (ogledovanje in nakupovanje materiala, iskanja idej) naredila voščilnico za slavljenca, ki je praznoval 30 let.

Ker sem imela doma zelo slab nabor materiala, sem se hitro odločila, da bo osrednja tematika voščilnice nekaj v zvezi z naravo, saj se v naravi vedno najde ogromno dekorativnega materiala.

Med izdelovanjem osnove sem razmišljala, kakšen dodatek bi se najbolj ujemal s papirji, ki sem jih našla v svoji zbirki. Tako sem se spomnila na veliko škatlo školjk v garaži, ki je tam že kakšnih 15 let. Včasih sem namreč na morju strastno nabirala lupine morskih sadežev in jih vedno vse želela spraviti. Kot pravi pregovor: Čez sedem let vse prav pride. In res je prišlo še kako prav.


Slavljenec je bil navdušen nad voščilnico, komentiral je, da če smo se že potepali po morju. :D


Ni komentarjev:

Objavite komentar