sobota, 24. junij 2017

Limonina torta

Ker sem po srcu še vedno otrok, si za rojstni dan vsako leto naredim torto. Letos sva praznovali skupaj z mami, tako je torta pripadala obema. Naredila sem limonino torto. Torta, ki po okusu spominja na limonin sladoled, je odlična osvežilna sladica, primerna za vroče dni.



Sestavine:

biskvit:
6 jajc,
140 g sladkorja,
110 g ostre moke, 
30 g kakava,
polovico vrečke pecilnega praška,

krema:
250 g mascarponeja,
0,5 l smetane za stepanje,
2 bio limoni,
4 žlice sladkorja,
želatina fix.

Priprava:

Rumenjake penasto vmešamo s sladkorjem, dodamo kakav, moko in pecilni prašek ter na rahlo premešamo. Na koncu dodamo še sneg iz beljakov in previdno premešamo. Testo zlijemo v pomaščen in pomokan pekač ter ga pečemo na 180°C 15 minut.

Za kremo stepemo sladko smetano z želatino fix. V mascarpone naribamo limonino lupinico in iztisnemo sok obeh limon. Mascarpone dobro premešamo in po občutku dodamo sladkor. V kremo dodamo stepeno sladko smetano.

Ko se biskvit ohladi, ga prerežemo na 3 dele. Spodnji oblat položimo v obod, nanj namažemo tretjino kreme, postopek ponovimo še 1x. Na vrh položimo še zadnji oblat. Torto damo v hladilnik.
Po nekaj urah torto vzamemo iz hladilnika in jo premažemo s preostankom kreme. Torto poljubno okrasimo.

Jaz sem se odločila za okrasitev torte s kaktusi. Okrasitev je preprosta za izdelavo. Kot osnova kaktusov je osnovna masa za rumove kroglice (mleti piškoti, čokolada, rum), ki sem jo oblikovala v malo večje kroglice. Za finalno obdelavo sem uporabila smetano s kremfixom, ki sem jo pobarvala z zeleno in rdečo barvo. Torto sem obdala z grenkim kakavom, vanjo zapičila zobotrebce s kroglicami (da sem bila prepričana, da bodo kaktusi stali na svojem mestu). Smetano sem s pomočjo dresirne vrečke nanesla na kroglice. 

Recept sem objavila tudi na portalu Kulinarika (https://www.kulinarika.net/recepti/21373/sladice/limonina-torta/).

Ni komentarjev:

Objavite komentar