četrtek, 29. junij 2017

Gratinirane testenine z morskimi sadeži

Danes sem si zaželela nekaj morskega. Po hitrem pregledu zamrzovalne omare sem ugotovila, da imam morske sadeže. Ker nisem želela klasičnih testenin  ali rižote, sem se odločila, da po dolgem času razvajam svoje z gratiniranimi testeninami, saj imam danes dovolj časa za ustvarjanje.

Na olivnem olju sem prepražila čebulo, dodala česen, timijan, rožmarin, sol, poper in pekočo papriko. Ko je česen zadišal, sem dodala še morske sadeže in jih popražila. Na koncu sem dodala še malo belega vina. Skuhala sem polnozrnate špagete in naredila bešamel s smetano za kuhanje in parmezanom.







Glinene posode sem naoljila in nadevala s testeninami (ki sem jih predhodno zmešala z morskimi sadeži) in prekrila z bešamelom ter po vrhu naribala še malo parmezana.

V pečici sem jih zlato zapekla.

Pa dober tek.




Ni komentarjev:

Objavite komentar