sobota, 16. januar 2016

Sobotno hitro kosilo

Današnje kosilo je bilo hitro pripravljeno ampak kljub temu mešanica dobrih okusov. Ker se me za rokav še drži prehlad, čeprav se ga uspešno otresam, sem se odločila, da bo za današnje kosilo nekaj, kar je hitro narejeno.
Odločila sem se za grahovo juho, slane palačinke s piščančjim mesom in gobami, rdečo peso in sadje po kosilu.
Ker imamo vrt in njivo, veliko sadja in zelenjave shranimo in to s pridom porabimo čez zimo. Danes sem uporabila celo paleto zelenjave in začimb iz shrambe.




Pri zelenjavnih juhah uporabim običajno čim manj sestavin, kajti mnenja sem, da je manj več, vsaj kar se sestavin tiče.

Za grahovo juho sem uporabila 5 sestavin in sicer:
grah, čebulo, vodo, poper, sol in smetano za kuhanje

Vse razen smetane sem dala v lonec in kuhala 15 minut (toliko, da se je grah skuhal), nato sem dodala smetano in s paličnim mešalnikom zmiksala.

Juha pride zelo dobra, rahlo sladkasta in lepe zelene barve.
Končne oblike juhe nisem uspela slikati, kajti odnesli so mi jo iz kuhinje in jo hitro začeli jesti, tako zelo so bili vsi danes lačni.

Za slane palačinke s piščančjim mesom in gobami sem porabila (za 4 osebe):

150 g pirine polnozrnate moke,
3 jajca,
50 g stopljenega masla,
380 ml mleka,
ščep soli in timijan,
1 bio pomarančo,
1 čebulo,
250 g lisičk in ježkov,
400 g piščančjega mesa,
4 žlice kisle smetane,
2 žlici olja,
sol, poper.

Iz moke, jajc, masla, mleka, soli, timijana, in naribane lupinice pomaranče sem naredila testo za palačinke, ki je med pripravo ostalih sestavin počival na pultu.

Piščančje meso sem narezala na trakove, čebulo in gobe pa na rezine.

Na žlici olja sem na hitro opekla meso in ga poprala ter solila, vzela iz ponve in na drugi žlici popražila čebulo ter gobe. Ko so bile gobe popražene, sem v ponev vrnila meso in vse skupaj zalila s kislo smetano, ki sem jo premešala s sokom cele pomaranče. Vse skupaj sem pokuhala na majhnem ognju med tem pa spekla 10 palačink.




Palačinke sem nadevala z mesom in jih zložila v paketke. Ker jemalo mesa ostalo, sem ga dodala kar tako zraven.

Ta recept vedno prilagodim trenutnim sestavinam. V njem uporabim vse vrste gob: šampinjone, lisičke, ježke, mušnice, jurčke... kar pač tis trenutek imam.
Prav tako je z mesom, uporabila sem že vse vrste mesa. Namesto čebule pa uporabim tudi mlado čebulo ali por.

Kot sem že omenila, sem zraven postregla rdečo peso z veliko kumine, ki jo imamo vsi radi.

Po kosilu ob čaju in sadju pa sem delala pecivo, ki je za vedno, to pa je že druga zgodba. V naslednji objavi :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar