sreda, 11. maj 2016

Nakit iz modelirne mase

Kadar je vreme bolj kislo, imam čas ustvarjati. Konec aprila in začetek maja, ko je zunaj snežilo in deževalo, sem naredila nakit za eno mlado damo in eno damo, mlado po srcu. Seveda sem naredila nekaj tudi zase.

Za najmlajšo damo je nastala vijolična kolekcija. Naredila sem obesek, ki je nosljiv na obeh straneh, da bo imelo dekle več možnosti kombiniranja. Dodala sem še sponko za lase. Nakit je namenjen moji 8-letni sestrični.



 Druga dama je ljubiteljica zelene barve, zato sem ji naredila zeleno ogrlico, ki se preliva z rumeno in belo. Ogrlica je polakirana, da ima svetleč pridih.



 K zeleni ogrlici sem kot darilo dodala še ogrlico v rožnato - beli svetleči kombinaciji. Nežne barve sem zložila v večji obesek, ki sem ga kombinirala z nežnimi rožnatimi perlami.


Kot četrti del ustvarjanja je nastal mornarski komplet nakita. Naredila sem verižico, prstan in uhane, ki jih povezuje motiv morske zvezde in ogrlico s sidro in vrvjo. Ta kolekcija je v mat izvedbi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar