nedelja, 8. november 2015

Hruškova pita malo drugače

Že cel mesec jemo doma le sladice iz hrušk, ker jih je letos res veliko in so vrsta sadja, ki ne stojijo dolgo v kleti. Ker smo pridni jedci, jih počasi zmanjkuje. Danes, ko sem pripravljala sestavine za sladico, sem že mislila, da smo jih končno pojedli, ampak sem v drugi kleti odkrila še nekaj zabojev hrušk. Danes sem spekla hruškovo pito.

Sestavine za nadev:
100 g masla
70 g medu
50 g mandljev
3-4 hruške

Sestavine za testo:
250 g moke
80 g medu
2 jajci
120 g masla
120 g jogurta
1 žlička pecilnega praška
malo cimeta in klinčkov ter vanilije


Priprava:
Penasto vmešaj maslo, dodaj mu med, jajca, jogurt in dobro premešaj. Dodaj še preostale sestavine za testo in mešaj, dokler ne dobiš gladkega testa.
Maslo za nadev in med segrej in dobro premešaj (maslo se mora popolnoma raztaliti).
V pekač zlij mešanico masla in medu, na njega naloži kose hrušk in jih potresi z mletimi ali sesekljanimi mandlji. Na vse skupaj nadevaj z žlico testo in ga poravnaj.
Pecivo peci na 180°C 30 - 40 minut.
Ko je pečen, naj se v pekaču malo ohladi, nato pa ga prevrni okoli, da bodo hruške na vrhu.

Ker sem mislila, da bom porabila zadnje hruške, ki pa bi jih bilo manj kot je v receptu, sem jih rezala zelo na drobno. Ko sem ugotovila, da imam hrušk še neomejeno, sem jih dodala, kar pa me je stalo lepega izgleda peciva, kajti hruške, ki so bile v 2 nivojih, se niso prijele na testo. Okus pa je enak (nikoli se niti ne ohladi, prej jo že pojemo.). Zato pazite, da bodo hruške le v enem nivoju, lahko pa so debelejši kosi. Običajno dam hruško na 6- 8 delov in krhlje polagam enega ob drugega v pekač. Tako pecivo izgleda zares lepo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar