sobota, 20. januar 2018

Solata s kozicami

Danes sem sama doma in sem se odločila, da si za kosilo naredim nekaj preprostega, a okusnega. Čeprav sem že včeraj jedla morsko hrano, sem si danes ponovno zaželela okus po morju, saj imam zelo rada morsko hrano. Naredila sem si mešano solato s kozicami.



Na začetku sem mislila, da bo v solati nekaj motovilca in nekaj radiča ter naribano korenje. Ko pa sem šla na vrt in začela brskati po snegu, sem ugotovila, da imamo še kar nekaj "poletne" solate. Sicer je v velikosti motovilca, ampak je bilo zelo prijetno presenečenje, da bom imela za kosilo še bolj pisano solato.


Ko sem strebila in oprala solato, sem se lotila preostalega dela. Na olivnem olju sem popekla kozice, jih vzela s ponve in na preostanku olja opekla kos kruha. Kruh sem odmaknila in v ponev zlila mešanico balzamičnega kisa, peteršilja, česna in soli.


Ponev sem takoj odmaknila z ognja in z mešanico začinila solato. Na solato sem dodala prej popečene kozice in opečen kruh.

Za pripravo kosila sem potrebovala 10 minut.

Ni komentarjev:

Objavite komentar