sobota, 3. avgust 2019

Poročna torta

Poročna torta je zvezda vseh sladkih dobrot na vsakem praznovanju, še posebej pa na poroki. Da bom torto za najino poroko naredila sama, sploh ni bilo vprašanje.

Ker je torta morala izpolnjevati več kriterijev, sem o njeni izdelavi začela razmišljati že zgodaj. Torta je morala biti sočna, rahla, svežega okusa, hkrati pa je morala biti dovolj kompaktna, da je lepo držala obliko. O okusu sva se z možem hitro zedinila, da bi naredila nekaj v kombinaciji mango-jogurt. Seveda pa za vse čokoholike ni smela manjkati čokoladna torta. Oblika in velikost torte pa je bila dilema, s katero sem se ukvarjala kar nekaj časa. Mož je to prepustil meni, prav tako okrasitev. Odločala sem se med več variantami:
  • ena 3- nadstropna torta dveh okusov,
  • dve 2-nadstropni torti,
  • ena 2-nadstropna torta in ena 1-nadstropna torta.
Na koncu sem se odločila za zadnjo varianto, s tem da je bila dvonadstropna torta okrašena, enonadstropna pa je bila neokrašena. Dvonadstropna torta je bila okrogla, enonadstropna pa pravokotna. Okrašena torta je bila sadna (mango-jogurt), neokrašena pa lešnikovo-čokoladna.

Svatje so celo videli le sadno torto, ki sva jo zarezala ob polnoči, čokoladno torto so direktno razrezali in postregli.

Tudi pri okrasitvi sem kolebala med več variantami. V začetku sem bila odločena, da bo okrasitev kar se da preprosta, brez fondanta in podobnih mas za prekrivanje tort. Ob iskanju idej na internetu sem se na koncu odločila za tako imenovano "semi-naked" torto. Ker so bili biskviti temni (kakavovi), krema pa svetla, je bila to več kot odlična izbira.Torto sem okrasila s cvetjem in zelenjem, ki sem ga imela tudi v poročnem šopku.


Ni komentarjev:

Objavite komentar