ponedeljek, 14. december 2015

Skuta za zajtrk in kot sladica

Običajno pečem le čez vikende, ko imam malo več časa. Ta vikend je bila glavna sestavina mojih izdelkov skuta. Spekla sem češke kolače in metine rezine.

Navdih za češke kolače sem dobila že pred leti, ko je bil moj brat dlje časa na Češkem in sem imela možnost okusiti to češko dobroto. Seveda se brat ni pozanimal za recept, niti točno nismo vedeli, kako se tej jedi reče. Zato sem z malo poizkušanja med pripravo sestavin prišla do rezultata, ki je zelo podoben tistim kolačem, ki sem jih dobivala s Češke.

Kolači so zelo dobri kot zajtrk s skodelico mleka, kave, čaja ali kot del kosila v kombinaciji z dobro juho, ki pozimi tako paše:



...čez dobro uro...



Za nedeljsko kosilo pa sem naredila metino rezino, ki je zelo hitro narejena, po sestavinah preprosta, dopušča pa tudi veliko variacij z okusom:



Povezavi do receptov:
http://www.kulinarika.net/recepti/20806/sladice/ceski-kolaci/
http://www.kulinarika.net/recepti/20807/sladice/metine-rezine/

Ni komentarjev:

Objavite komentar