nedelja, 18. oktober 2015

Moj začetek bloganja

Pozdravljeni vsi moji bralci!
Naj bo moja prva objava namenjena nekaj pojasnilom.
Za pisanje spletnega dnevnika sem se odločila na podlagi drugih dnevnikov, ki jih večkrat prebiram. Največkrat padem na spletne dnevnike o kuhanju, peki in ustvarjanju. To so tudi moji hobiji. Zelo rada se zadržujem v kuhinji. Poleg kuhanja in peke me sprošča še klekljanje, šivanje, pletenje, oblikovanje modelirne mase in ostalo ustvarjanje. Imam pa še en hobi, ki sicer ni hobi v pravem pomenu besede, temveč je bolje rečeno način življenja. Sem aktivna prostovoljna gasilka. Vse to počnem poleg študija gradbeništva. Odlično pa se počutim tudi v naravi, predvsem na vrtu in njivi, v domačem vinogradu, v bližini svojih živali, v sadovnjaku. Ker večino sadja in zelenjave pridelamo doma, mi je kuhanje še bolj v zadovoljstvo.
V svojem spletnem dnevniku bom objavljala predvsem recepte sladkih in slanih jedi, kdaj pa bom dodala še kaj kar se dotika mojih ostalih hobijev.
Upam, da boš večkrat zašla/zašel na mojo stran in našla/našel kakšen uporaben nasvet.

Ni komentarjev:

Objavite komentar